Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

Промежуточный анализ педагогического проекта

Дата: 12 марта 2023 в 16:09
Автор: Махнач Н. С.

Справаздача аб прамежкавых выніках рэалізацыі педагагічнага праекта
“Фарміраванне якасцей грамадзянскасці і патрыятызму ў сістэме работы ўстановы  адукацыі”

Тэрміны рэалізацыі педагагічнага праекта: 2021- 2024 гады

Удзельнікі рэалізацыі педагагічнага праекта:

Педагагічныя работнікі: (згодна загада дырэктара  ад 30.09.2021, № 151)

  • Дубаневіч І.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Прохарчык С.В., настаўнік гісторыі, кіраўнік ваенна-патрыятычнага выхавання, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Рэцкая Марына Аляксееўна, настаўнік пачатковых класаў, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Гінтава Ілона Віктараўна, настаўнік пачатковых класаў, без катэгорыі,
  • Внук Наталля Валянцінаўна, настаўнік пачатковых класаў, другая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Рэзнік Алена Іосіфаўна, настаўнік матэматыкі, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Чубрык Таццяна Віктараўна, настаўнік замежнай мовы, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Канонік Інэса Станіславаўна, настаўнік рускай мовы і літаратуры, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Качан Алена Уладзіміраўна, настаўнік беларускай мовы і дітаратуры, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Дзятко Павел Алегавіч, настаўнік фізікі, без катэгорыі,
  • Радзівілка Надзея Алегаўна,  настаўнік матэматыкі, першая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Махнач Надзея Сяргееўна, настаўнік матэматыкі і інфарматыкі, першая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Прохарчык Сяргей Васільевіч, настаўнік гісторыі, вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Кур’янаў андрэй Якаўлевіч, настаўнік працоўнага навучання, першая кваліфікацыйная катэгорыя,
  • Пашак Наталля Анатольеўна, выхавацель групы падозжанага дня, першая кваліфікацыйная катэгорыя.

168 навучэнцаў і  25 выхаванцаў установы адукацыі

Сацыяльныя партнёры:

  • Філіял “Лашанскі сельскі дом культуры”
  • Гісторыка-культурны комплекс “Лінія Сталіна”

Кансультант педагагічнага праекта:

  • Жывіца Алена Іванаўна, намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

Справаздачу саставіла намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч Іна Мікалаеўна 10.05.2022

Актуальнасць педагагічнага праекта

Адной з галоўных задач выхавання, адзначаных у Кодэксе Рэспублікі Беларусь аб адукацыі і Праграмы бесперапыннага выхавання дзяцей і вучнёўскай моладзі ў Рэспубліцы Беларусь на 2021-2025 гг., з'яўляецца фарміраванне грамадзянскасці, патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці на аснове дзяржаўнай ідэалогіі. Прэзідэнт  краіны адзначае, што «рухаючай сілай прагрэсу з'яўляюцца не матэрыяльныя даброты, а патрыятызм. Рух наперад немагчымы без шчырай любові да Радзімы, бацькоўскай зямлі, да свайго народу. Патрыятызм праяўляецца не ў словах і лозунгах, а ў жыццёвай пазіцыі чалавека, яго паўсядзённых справах. У тым, што ён жыве не толькі для сябе, але і для сваёй Айчыны. Шмат што можа змяняцца вакол нас, але гэта ісціна застанецца непахіснай. Патрыятызм быў, ёсць і павінен заставацца непарушным пастулатам нашай дзяржаўнасці. Гэта вечная каштоўнасць, якая яднае пакаленні”. Сёння грамадзянскае і патрыятычнае выхаванне - адна з галоўных задач, канчатковай мэтай якой павінна стаць фарміраванне асобы грамадзяніна, патрыёта, працаўніка, сем'яніна. У сувязі з гэтым, дадзены накірунак патрабуе пастаяннага развіцця  сістэмы ідэалагічнай і выхаваўчай работы, накіраванай на фарміраванне духоўна-маральнай, сацыяльна адказнай асобы навучэнца. Задача педагогаў - стварыць такія ўмовы, якія б дазволілі навучэнцам на практыцы праявіць свае патрыятычныя пачуцці і грамадзянскую пазіцыю, фарміравалі гатоўнасць свядома і актыўна выконваць грамадзянскія абавязкі перад дзяржавай, грамадствам, спрыялі б выхаванню адказнасці за лёс краіны, сваіх блізкіх, далі магчымасць адчуць сябе патрэбным сваёй краіне, свайму пасёлку, сваёй школе. Праект прадастаўляе  свабоду творчасці і прадугледжвае работу па грамадзянскаму і патрыятычнаму выхаванню ДУА “Вучэбна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа аг.Лашаны” навучальнай  з улікам традыцый, календара знамянальных і памятных дат і адпавядае  Праграме выхавання дзяцей і вучнёўскай моладзі ў Рэспубліцы Беларусь на 2021-2025 гг. Каштоўнасць такой арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай працы складаецца ў тым, што ўстанова адукацыі не толькі арганізуе комплексную сістэму рознабаковага выхавання і развіцця асобы вучняў, але і ўключае ў гэты працэс бацькоў, педагогаў, грамадскасць, соцыўм.  

Дзейнасць установы адукацыі па патрыятычнаму выхаванню мае дастаткова сфарміраваную сістэму работы,  але  ахоплены не ўсе накірункі магчымай дзейнасці, таму мэта нашага праекта - стварэнне ўмоў для ўдасканалення і развіцця сістэмы патрыятычнага выхавання навучэнцаў установы адукацыі, для фарміравання сацыяльна-актыўнай асобы грамадзяніна і патрыёта, якая валодае пачуццём нацыянальнага гонару, грамадзянскай годнасці, любові да Радзімы, свайго народу.

Камандай педагогаў, якія рэалізуць праект, былі вызначыны  асноўныя задачы:

  • стварыць умовы для фарміравання іх актыўнай грамадзянскай пазіцыі праз правядзенне конкурсаў, акцый, мерапрыемстваў, даследчую і пошукавую дзейнасць, умовы для развіцця творчых здольнасцяў навучэнцаў, стварыць школу экскурсаводаў.
  • забяспечыць укараненне сучасных інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій у працэс фарміравання грамадзянскай і патрыятычнай свядомасці навучэнцаў;
  • павысіць кампетэнтнасць удзельнікаў праекта ў сферы інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій;
  • спрыяць сацыялізацыі навучэнцаў, стымуляваць іх пазнавальную актыўнасць праз пошукавую дзейнасць па зборы дадатковага матэрыялу для папаўнення кнігі памяці на сайце школы;
  • павысіць эфектыўнасць выкарыстання  інфармацыйный прасторы ГКК “Лінія Сталіна” у выхаваўчым працэсе,пры правядзенні вучэбных заняткаў, пры арганізацыі адпачынку і аздараўлення навучэнцаў;
  • прыцягнуць бацькоў, грамадскасць да сумеснай дзейнасці па выхаванню пачуцця грамадзянскасці і патрыятызму ў вучняў;
  • стварыць спрыяльныя ўмовы для працэсу фарміравання, прадстаўлення і трансляцыі педагогамі   вопыту ў галіне па патрыятычнаму і грамадзянскаму выхаванню;
  • стварыць метадычныя прадукты праектнай дзейнасці ў выглядзе брашуры і электроннай версіі з метадычнымі распрацоўкамі пазакласных мерапрыемстваў па грамадзянскаму і патрыятычнаму выхаванню навучэнцаў, распрацаваным маршрутам па сцежках баявой славы “Дарогамі Перамогі” і распрацоўку “Экскурсійных маршрутаў”.

 Змест работы удзельнікаў педагагічнага праекта

Праект рэалізоўваўся з верасня 2021 па май 2022 навучальнага  года. Для рэалізацыі праекта  арганізавана псіхолага-педагагічнае і метадычнае суправаджэнне.

Падрыхтоўчы этап, згодна з каляндарным планам, быў рэалізаваны на працягу месяца. Асноўнай яго мэтай было-фарміраванне праектнай каманды і стварэнне ўмоў для рэалізацыі педагагічнага праекта, вызначэнне педагагічнай канцэпцыі функцыянавання каманды па патрыятычнаму выхаванню. Паспяховасць рэалізацыі праекта залежыць ад прафесійных, творчых і асабістых якасцяў яго ўдзельнікаў, таму ў праектную каманду ўвайшлі  кампетэнтныя, адкрытыя для новых ідэй педагогі, тыя, хто любіць дзяцей і сваю працу, якія валодаюць арганізатарскімі і творчымі здольнасцямі, з першай і вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыяй. У рамках рэалізацыі падрыхтоўчага этапу была вывучана і прааналізавана нарматыўная прававая і матэрыяльна-тэхнічная база па тэме праекта, ажыццяўлена абнаўленне, сістэматызацыя і структураванне наяўных матэрыялаў. З мэтай выяўлення навукова-метадычных і інфармацыйных патрабаванняў педагогаў і бацькоў было праведзена анкетаванне. Па выніках даследавання, быў створаны банк дадзеных выяўленых запытаў і вызначаны асноўныя напрамкі работы ў рамках праекта, формы і спосабы аказання інфармацыйна-метадычнай кансультатыўнай і практычнай дапамогі, распрацаваны план работы праекта на 2021/2022 н.г. (Дадатак 1)

За перыяд рэалізацыі ўкараняльнага этапу праекта, у рамках інфармацыйна-метадычнай дапамогі педагогам, павышэння прафесійнай кампетэнцыі  педагогаў, праведзены наступныя мерапрыемтсвы:

Мерапрыемствы

Тэрміны

Адказныя

1

Пасяджэнне метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў “Грамадзянскае і патрыятычнае выхаванне навучэнцаў сродкамі краязнаўства і этнаграфіі”

Кастрычнік
2021 г

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

2

Правядзенне семінара «Мэты і задачы па грамадзянскаму і ваенна-патрыятычнаму выхаванню навучэнцаў»

Кастрычнік 2021 н.г.

Дубаневіч І.М. намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці


Адзнака прамежкавых вынікаў рэалізацыі педагагічнага праекта

Распрацаваны крытэрыі і паказчыкі, якія дазваляюць ацаніць выніковасць і эфектыўнасць  працы калектыва, зразумець, у якім накірунку рухацца далей ці патрэбна ўнесці неабходныя карэктывы. Для вызначэння эфектыўнасці праекта выкарыстоўваўся метад анкетавання навучэнцаў і педагогаў.

Крытэрыі

Паказчыкі

Спосаб вымярэння

Ацэнка вынікаў

Адпавяданне распрацаванай метадычнай дакументацыі  запытам педагогаў у пытаннях  фарміравання якасцей грамадзянскасці і патрыятызму навучэнцаў

Змест інфармацыі

(навуковасць, даступнасць, аб’ём, паўната) і яе практычны накірунак

Анкетаванне па выніках праведзеных мерапрыемстваў (семінараў, лекцый)

Не адпавядае -0%;
Адпавядае часткова-12%;
Адпавядае ў поўнай меры  -88%.

Адпавяданне прадастаўляемых матэрыялаў, па запытах бацькаў, па выхаванню грамадзянскасці і патрыятызму навучэнцаў

Змест інфармацыі

(навуковасць, даступнасць, аб’ём, паўната) і яе практычны накірунак

Анкетаванне па выніках праведзеных мерапрыемстваў (семінараў, лекцый)

Не адпавядае -0%;
Адпавядае часткова-7%;
Адпавядае ў поўнай меры  -93%.

Запатрабаванасць  сістэм працы ўдзельнікаў праекта

Улік колькасці зваротаў педагогаў і бацькоў

Статыстычныя дадзеныя

Эпізадычныя звароты;
Сістэматычныя
- 23 звароты

Задаволенасць вынікамі дзейнасці ўсіх удзельнікаў педагагічнага праекта за 2021/2022 н.г.

Ступень задаволенасці педагогаў, настаўнікаў і вучняў па рэалізацыі праекта

Анкетаванне

Не задаволены – 6%;
Задаволены часткова 11 -%;
Задаволены 83-%, Матывіраваны на прымяненне ў практычнай дзейнасці прадуктаў працы

Такім чынам, параўноўваючы анкетныя дадзеныя верасня 2021 і мая 2022, бачым, што адпавяданне запытаў бацькоў, педагогаў і вучняў узрасло да 93%.

Выніковасць працы ў рамках праекта адсочваецца ў павышэнні якасці арганізацыі працэса навучання і выхавання дзяцей, павышэння прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў і педагагічнай адукаванасці бацькоў па пытаннях выхавання грамадзянскасці і патрыятызму. Матэрыялы, распрацаваныя ў ходзе праекта ў 2021/2022 н.г., запатрабаваныя настаўнікамі, вучнямі, бацькамі, калегамі з іншых устаноў адукацыі.

Прамежкавыя вынікі рэалізацыі педагагічнага праекта

№ п/п

Аўтар

Назва мерапрыемства, конкурса, работы, публікацыі

Уроверь дасягнення, узровень дэманстрацыі вопыту (раённы, абласны, рэспубліканскі), дата правядзення мерапрыемства

1.

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Прадастаўленне вопыту работы  па арганізацыі аздараўлення ў летні перыяд (праца абаронча-спартыўнага лагера «Патрыёт» была прадстаўлена на сумесным пасяджэнні прадстаўнікоў Нацыянальнага дзіцячага адукацыйна-аздараўленчага цэнтра «Зубраня» і прадстаўнікоў Мінскага раёна 23.08.21)

Рэспубліканскі, 23.08.21

2.

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Прадастаўленне вопыту работы  па арганізацыі аздараўлення ў летні перыяд, “ Абаронча-спартыўны лагера «Патрыёт», быў прадстаўлены на нарадзе дырэктараў Мінскага раёна

Раённы, 23.09.21

3.

Прадстаўленне вопыту работы кіраўніка ваенна-патрыятычнага выхавання Прохарчыка С. В., настаўніка біялогіі і геаграфіі Махнача А. Я.).

Роль “Мадэратаратаў” на  раённым адкрытым педагагічным савеце  (на жнівеньскай педагагічнай  канферэнцыі мінскага раёна). Прадастаўленне вопыта работы “Паспяховаць навукова-практычнай дзейнасці”

Раённы, жнівень 2021

4.

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Дыплом Ш ступені галоўнага ўпраўлення адукацыі Мінаблвыканкама на абласным этапе рэспубліканскага агляду-конкурсу на лепшы аздараўленчы лагер “Патрыёт” намінацыя «Новыя мадэлі арганізацыі дзіцячага адпачынку «Зробім лета ярчэй».

Абласны, кастрычнік 2021

5.

Настаўнік беларускай мовы і літаратуры Качан А.У.

Дыплом 3 ступені на  заключным Этапе рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах па вучэбным прадмеце "Беларуская мова" “Беларуская літаратура” 10 клас

Рэспубліканскі, Красавік 2022

6

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Дыплом 2 ступені на раённым этапе VIII Рэспубліканскага конкурсу на лепшы праект па арганізацыі шостага школьнага дня “Нашчадкі Перамогі”

Раённы, Кастрычнік 2021

7.

Педагог-арганізатар Дзятко П.А.

Загад ад 15.11.2021 № 733 дыплом 3 ступені на раённым этапе Рэспубліканскай выставы-конкурсу дэкаратыўна-прыкладной творчасці навучэнцаў «Калядная зорка».

Раённы, лістапад 2021

8.

Педагог-арганізатар Дзятко П.А.

Конкурс Бітва школ 2021 "Моладзь Прысталічча" /БРСМ-пераможцы 2 этапу

Раённы, снежань 2021

9.

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Дэманстрацыя вопыту работы па патрыятычным выхаванні асобы на нарадзе намеснікаў дырэктараў па выхаваўчай рабоце 

Раённы 17.12.21

10.

Кіраўнік настаўнік працоўнага навучання Кур'янаў А. Я.

Пераможцы раённага конкурсу турыстычных і краязнаўчых фотаздымкаў, прысвечанаму Году гістарычнай памяці 2 месца, загад ад 09.02.22, № 90.

Раённы, 09.02.22

11.

Кіраўнік ваенна-патрыятычнага выхавання ПрахарчыкС. В.

Перамога ў завочным туры VI рэспубліканскай вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі " На карысць Радзімы і чалавека!" з міжнародным удзелам. Вучыца 8 класа Рэспублікі Вікторыя. (ліст ад 14.02.22)

З міжнародным удзелам,14.02.22

12

Кіраўнік ваенна-патрыятычнага выхавання Прахарчык С. В

Дыплом III ступені ступені VI адкрытай рэспубліканскай вочна-завочнай навукова-практычнай канферэнцыі «На карысць Радзімы і чалавека» з міжнародным удзелам (у рэжыме анлайн) секцыя 6. НЕ ЦЬМЯНЕЕ ЛЕТАПІС ПЕРАМОГ. Вучыца 8 класа Рэспублікі Вікторыя. (ад 21.02.22) Кіраўнік Прохарчык С. В.

Рэспубліканскі 21.02.22

13

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Пераможцы раённага конкурсу "Выратавальнікі вачыма дзяцей" у намінацыі "Верш" дыплом 3 ступені. Кіраўнік Дубаневіч І.М.

Раённы, студзень 2022

14

Кіраўнік ваенна-патрыятычнага выхавання Прахарчык С. В

Дыплом 1 ступені раённы этап рэспубліканскага конкурса дзіцячага малюнка “Нам мір наказана берагчы” Пашэк Лізавета 8 клас, кіраўнік Прохарчык С.В.

Раённы, 21.02.22

15

Кіраўнік ваенна-патрыятычнага выхавання Прахарчык С. В

Дыплом 1 ступені раённы этап рэспубліканскага конкурса дзіцячага малюнка “Нам мір наказана берагчы”  Грыбоўская Сафія  5 клас, кіраўнік Прохарчык С.В.

Раённы, 21.02.22

16

Кіраўнік настаўнік працоўнага навучання Кур'янаў А. Я.

Раённы конкурс фотаздымкаў “Від з майго вакна” намінацыя “Пейзаж”Дыплом  3 ступені. Кіраўнік А.Я.Кур’янаў.

Люты, 2022

17

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Настаўнік пачатковых класаў Гінтава І.В.

Онлайн-конкурс “Мая першая работа”  Загад ад  12.03.22 № 144
Дыплом 1 ступені. Гоман Кіра. Намінацыя “Земля улыбается цветами”. 22.Дыплом 1 ступені намінацыя “Удиви свою маму”- Сенько Віталій і Сенько Эвеліна.
Дыплом 2 ступені Гоман Архіп намінацыя “Маміна сонейка”.
Дыплом 2 ступені Цівунчык Багдан “Маміна сонейка”.

18

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Раённы конкурс патрыятычнай песні -Дыплом  3 ступені., турыстычнай-4 месца.

Раённы, сакавік 2022

19

Настаўнік пачатковых класаў Рэцкая М.А.

Раённая алімпіяда сярод навучэнцаў 1 ступені па “Беларускай мове” Рак Ян -Дыплом 3 ступені,

20

Настаўнік пачатковых класаў Кавальчук А.Ю.

Раённая алімпіяда сярод навучэнцаў 1 ступені па прадмету “Чалавек і свет” Кавальчук А.Ю. -Дыплом 2 ступені.

21

Настаўнік рускай мовы і літаратуры Канонік І.С.

Раённы конкурс сачыненняў эпісталярнага жанра ў рамках нацыянальнага этапу Міжнароднага маладзёжнага конкурса сачыненняў Дыплом 3 ступені Піпчанка Паліна.

22

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.
Педагог-арганізатар Дзятко П.А.

Дэманстрацыя вопыту работы па аздараўленню дзяцей у НДЦ “Зубраня” 11.04.12.04.22 “Арганізацыя і змястоўныя аспекты дзейнасці ваенна-патрыятычных лагераў на базе воінскіх часцей. (Дубаневіч І.М., Дзятка П.А.)

Рэспубліканскі, красавік 2022

23

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.
Кіраўнік ваенна-патрыятычнага выхавання Прахарчык С. В

Загад Упраўлення па адукацыі № 1-13/891 ад 14.04.2022- станоўчая адзнака “Арганізацыі работы кіраўніка па ваенна-патрыятычнаму выхаванню, ідэалагічнаму грамадзянскаму і патрыятычнаму выхаванню”

Раённы, Красавік, 2022

24

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Дубаневіч І.М.

Загад Упраўлення па адукацыі №240 ад 11.04.2022 аб удзеле ў абласным фестывалі мастацкай творчасці “Майскі фэст” (Дыплом 1 ступені на раённым узроўні Талочка Ксенія намінацыя “вакал”)

Абласны, 20.04.22

Праблемы і перспектывы рэалізацыі педагагічнага праекта ў 2021/2022 н.г.

Рэалізацыя запланаваных мерапрыемтсваў каляндарнага плана праекта на  2021/2022 навучальны год склала  90%.

У выніку працы над праектам, згодна анкетавання:

У навучэнцаў выявілася:

  • Усвядомленая павага да подзвігаў воінаў і працаўнікоў тылу ў гады Вялікай Айчыннай вайны.
  • Павысілася цікавасць да гісторыі сваёй краіны, Лашанскага сельвыканкама.
  • Навучэнцы атрымалі вопыт прадстаўлення вынікаў даследчай дзейнасці ў праекце з дапамогай прэзентацый, выставы, даклада.

Выкананы задачы развіцця навучэнцаў у праекце:

  • развіваліся пазнавальныя здольнасці вучняў; творчае ўяўленне і творчае мысленне; сацыяльна-камунікатыўныя навыкі, патрыятычнае выхаванне.

А таксама задачы даследчай дзейнасці навучэнцаў у праекце:

  • сфарміраваны перадумовы пошукавай дзейнасці, інтэлектуальнай ініцыятывы ў навучэнцаў;
  • развіваліся ўменні вызначаць магчымыя метады вырашэння праблемы як з дапамогай дарослага, так і самастойна;
  • навучэнцы навучыліся весці канструктыўную гутарку са сваімі аднагодкамі і дарослымі.

У бацькоў:

  • З'явілася ўсведамленне важнасці патрыятычнага выхавання дзяцей у сям'і.
  • Павысілася актыўнасць ва ўдзеле ў школьных мерапрыемствах.

  Негатыўнай умовай, якая паўплывала на рэалізацыю педагагічнага праекта, стала эпідэміялагіяная сітуацыя – не выканы запланаваныя мерапрыемтсвы па экскурсійна-турыстычнай дзейнасці. У сувязі з гэтым, мерапрыемствы пераводзіліся ў дыстанцыйны фармат.  Актыўна выкарыстоўваўвалася група Вайбер, сайт установы адукацыі і Інстаграм, што спрыяла прыцягненню большай колькасці бацькоў. Разумеючы важнасць сістэматычнай  работы па фарміраванню грамадзянскасці і патрыятызму асобы, прадоўжым  працу у пашырэнні ўзаемадзеяння з соцыўмам, пошукам новых формаў працы ў дадзеным накірунку, працяг працы па стварэнню прадуктаў пректа.

Задачы наступнага праектнага этапа:

  • ствараць умовы для рэалізацыі праекта,
  • спрыяць выхаванню сапраўднага грамадзяніна сваёй краіна,
  • прыцягваць бацькоўда сумеснай дзейнасці па  рэалізацыі праекта

Лічым рэалізацыю  педагагічнага праекта ў 2021/2022 н.г. паспяховай і перспектыўнай. 

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці                                        Дубаневіч І.М.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.